środa, 28 października 2015

354. A były takie maleńkie..

Witajcie najcudowniejsi czytelnicy na swiecie!

Nadal nie mogę uwierzyć w moje wielkie szczęście. Nie dość, że zyskałam przyjaciółkę, na która mogę zawsze liczyć (mimo, ze straszny z niej leń :3 ) to jeszcze dzięki niej trafiłam w miejsce po brzegi wypełnione psiakami. Spędzanie z nimi czasu sprawia mi niesamowitą przyjemność i zastanawiam się o ile uboższe byłoby moje życie bez tych czworonożnych stworzeń.
Nie mam pojęcia kiedy ta mała zgraja tak szybko urosła. Za każdym razem kiedy je widzę są jakieś... 100 razy większe niż wcześniej. Jaka szkoda, że niedługo ich zabraknie. Wyruszają do nowych domów, nowych rodzin. Trzymajcie za nie kciuki!
Klara, Karia, Kloe, Kama, Keira, Kora, Kirk oraz Knut!

























 
Imagine również poczuła szczeniacy zew!



ASK         FACEBOOK        TUMBLR       INSTAGRAM

1 komentarz:

  1. Wszystkie na K. :) Przepiękne! Od razu widać, że wychowywane w szczęśliwym domku.~

    OdpowiedzUsuń

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.