środa, 2 października 2013

82. Czarna Yui wróciła!

Hej!

Jak wiecie myślałam nad ponowna zmianą koloru włosów. Tym sposobem znowu są czarne! Nie wytrzymałam zbyt długo w rudych, sama nie wiem czemu. Wszyscy mówili, że w ciemnych włosach mi lepiej mimo, ze natura uczyniła mnie na przekór blondynkom.

 Musze jeszcze tyko poprawić spód grzywki i będzie dokładnie jak wcześniej ^^





Niestety nie mam zdjęć z wczorajszego dnia. W sumie nie czułam tych urodzin. Rano szpital później ortodonta, chwila wolnego, spotkanie z Biiru i ostatecznie wypad do Neko. Zjadłam wczoraj bardzo dużo niezdrowych rzeczy x.x Od whoppera  przez babeczki i bubble tea, a na makaronie i piwie kończąc. No w kazdym razie było tego na prawdę dużo ^^"



1 komentarz:

  1. Cudna jesteś w każdym kolorze. Ja jestem naturalna blondynką, latem cudny miodowy odcień, zimą mysi. Myślę nad farbowaniem, ale jakoś nei umiem się w sobie zebrać.

    OdpowiedzUsuń

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.