poniedziałek, 30 września 2013

81. Watamote


Hej!

Dzisiejszy dzień spędziłam w większości w domu. Zabrałam sie za oglądanie kolejnych odcinków 'Watamote'. Dawno nie śmiałam się tak bardzo przy żadnym anime. Z każdym kolejnym odcinkiem doszłam do wniosku,że główna bohaterka przypomina trochę mnie. Aspołeczna,  pragnąca popularności maniaczka gier, która większość czasu spędza w domu i za wszelką cenę chce poznać kogoś nowego/chłopaka(w moim wypadku to pierwsze ^^)
Polecam każdemu kto pragnie poprawić sobie humor i pośmiać się z różnych pomysłów bohaterki.



I moje zdjęcia z Berlina kiedy miałam jeszcze czarne włosy. Zastanawiam się czy do nich nie wrócić. Wszyscy mówią, ze było mi w nich najlepiej. Kto wie? Może w ramach jutrzejszych urodzin zafunduje sobie prezent w postaci farby do włosów?



3 komentarze:

  1. Też uważam, że w ciemnych włoskach Ci najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, otrzymałaś ode mnie nominację do LBA (:
    Zachęcam do odpowiedzi na tag; http://migotliwie.blogspot.com/

    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :D I bardzo zachęciłaś mnie do obejrzenia Watamote, z twojego opisu wynika, że naprawdę to bardzo fajne anime. Kiedy skończę The World God Only Knows, które teraz oglądam (też jest w podobnej konwencji) to na pewno się za to zabiorę, dzięki~

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna jesteś :D Aż sobie to animu~ obejrzę

    OdpowiedzUsuń

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.