sobota, 28 września 2013

80. Pizza!

Hej!

Już d kilku dni bez przerwy mówię o tym jak wielką mam ochotę na domowej roboty pizzę. Wreszcie znalazłam trochę czasu na zrobienie jej!

Jutro na pewno zrobię jeszcze dwie ponieważ spodziewam się gości, a pizza to zdecydowanie moja specjalność.
Jeśli chcecie na nią przepis piszcie, bardzo chętnie się nim podzielę!

***

 I specjalnie dla Was porównanie mojego oka 'przed i po'. Jest różnica, prawda? A to i tak uproszczona wersja makijażu. Niesamowite jak można sie zmienić.

Papa 

2 komentarze:

  1. Pizza... oj zjadłabym, ale jestem za leniwa, żeby zrobić. Piękny makijaż ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, jaki śliczny makijaż *.*
    Ja nie tyle pizzę, co kebaba bym zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.