wtorek, 16 kwietnia 2013

011. czas do szkoły.



Zrobiłam sobie mini przerwę w pisaniu, ponieważ w ogóle nie miałam do tego głowy, a teraz kiedy mam ochotę rozpisać sie jak najwięcej muszę udać się do szkoły :c.
Nie przepadam za tym miejscem, przynajmniej w tym roku, jednak dowiedziałam się, ze mogę odpuścić sobie rok (ale nadal chodzić na zajęcia) i zacząć od nowa, ale w przyszłym. To nie za sprawą wagarów, czy złych ocen bo nie wagaruje, a uczę sie przeciętnie. Po prostu przechorowałam większość roku. 2012 i początek 2013r. to nie jest dobry okres. Nasiliła się ostatnio moja choroba i trochę gorzej mi funkcjonować. Ale staram się, a to chyba najważniejsze :3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.