niedziela, 14 kwietnia 2013

010. Zabiegany dzień !

Bolą mnie nogi :c 

dzisiejszy koci look :3

Cały dzień spędzony pożytecznie. Nie siedziałam w domu przed komputerem, a chodziłam. Pierw po rynku z moją dobra znajomą Kiri, a później ze skarbem <3. Zrobiłyśmy dużo zdjeć jednak nie mogę znaleźć żadnych na których wyglądałabym w porządku :C 


Nyan


Nyan


Nyan


Nyan


Nyan :3




zabawne zdjecie w sklepowym lustrze 

Kiri, a z nią zbliżające sie chmury burzowe.

Kupiłam dzisiaj również uroczą spódniczkę w gwiazdki. Muszę ja minimalnie zwęzić bo jak wszystkie ubrania ze mnie spada :3


resztę dnia spędziłam z Irkiem. Cieszę się, że poprawiłeś mi humor <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.