czwartek, 28 marca 2013

002.

Jejku, dopiero wstałam i strasznie kleja mi się oczy. nie lubie tego uczucia, ale cóż, obiad sam się nie zrobi.

Są takie momenty kiedy z łóżka nie chcę się wstać podwójnie za sprawą wspaniałego snu. Mam teraz straszne refleksje na ten temat. Wszystko było tak bardzo realne, ze miałam wrażanie, ze to wcale nie sen. Ciekawe jak to wszystko 'tam' działa xd.

Nie jestem zachwycona zbliżającymi sie świętami. Znowu zacznie się udawanie zgranej kochającej sie rodzinki,a przy stole kłótnia o pierwsze lepsze gówno. Nie powinnam o tym pisać, ale właśnie tak to widzę.

No i odbiegając wreszcie od mojego życia mam chyba pomysł na bloga. Oprócz mini 'dziennika' postanowiłam dodawać tu tutoriale np makijażu bądź sposobów dbania o cere. Chciałabym również zamienić tego bloga w moją małą galerię. Ma na celu zmotywować mnie to do systematyczności, bo ostatnio ołówkiem bardzo rzadko się bawię, a to może się niekorzystnie skończyć. Oprócz tego fajnie będzie przeczytać co sądzicie na temat moich bazgrołów ^^. Krytyka zawsze dobra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.