czwartek, 28 marca 2013

001. Yui wita !



W zasadzie pierwszy wpis jest zazwyczaj o niczym, więc ten też taki będzie.
Może wpierw sie przedstawię. Tak wiec Yui/Yuuta, jak kto woli. Lat mam 17  i mimo tak młodego wieku mam trochę zagmatwane w życiu, ale o tym nie teraz. Przybliżę tylko, ze nie chodzi o problemy 'oh nie, grzywka mi się nie układa' czy 'oh nie ne mam chłopaka'.
Co do zainteresowań to sporo rysuje i uwielbiam to robić. Chciałabym wiązać z tym swoje plany na przyszłość, zawód, ale to łatwe i opłacalne niestety nie będzie.  A szkoda. Interesuje sie również kultura Japonii, lecz w większej mierze mangą i anime.  Szyje cosplaye, co prawda nie tak doskonałe jakbym chciała, ale początki zawsze są trudne xd
Jestem raczej realistka, która czasem ma napady optymizmu co bardzo służy^^

no.. tyle bo zaczyna to głupkowato brzmieć, nawet jak na mnie.
O czym będe pisać? Czas pokaze, myślę, ze powstanie z tego swego rodzaju pamiętniko poradniko dziennik cosplayera


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.