piątek, 3 kwietnia 2015

335. Rolki na wiosnę.

 Witajcie najukochańsi czytelnicy!


 Niby zaczęła się wiosna, a jakby zima jeszcze trzyma. Każdy zna marcowe powiedzenie o zmienności pogody, ale mamy kwiecień i to jest jakiś kosmos! Właśnie w tej chwili za oknem świeci słonce, pada śnieg oraz deszcz, a w dodatku wiatr wieje z ogromna siłą. Komuś na górze się coś nieźle pomyliło!

Z racji, że moje poprzednie rolki były bardzo intensywnie eksploatowane ponieważ uwielbiam jeździć i każdy sezon wykorzystuje od początku do końca, musiałam kupić kolejną parę. Dość długo zajęły mi poszukiwania, bo rolki musiały odpowiadać zarówno ceną jak i kolorem i danymi technicznymi. No i znalazłam fantastyczne rolki do miasta!
Dotarły już po jednym dniu od zamówienia, byłam w szoku, choć nie mogłam ich od razu wykorzystać, bo na zewnątrz ściana deszczu. Cóż, teraz śnieg daje popalić wiec muszę jeszcze poczekać.






ASK         FACEBOOK        TUMBLR       INSTAGRAM

8 komentarzy:

  1. A u mnie sniegu nie bylo hha :) i musze przyznac ze masz boskiego blgoa wiec zostawiam obserwacje !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie klaudiaandmylife.blogspot.co.uk ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. sa bardzo ladne. sama bym sobie takie sprawila

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudnie! Muszę wrócić do rolek...

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne! gdzie zamawiałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. allegro wystawione przez serwis oleole.pl

      Usuń
  5. Bardzo ładne rolki :3 I ślicznie Ci w tych włosach(kolor i fryzura).

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie życzę miłego używania nowego sprzętu! xD
    Prześliczną masz fryzurkę, ostatnio właśnie też chodzi mi po głowie zrobienie loczków, ale coś nie mogę na to znaleźć czasu. >.<

    OdpowiedzUsuń

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.