środa, 27 sierpnia 2014

282. Skaczmy!


Witajcie najlepsi czytelnicy na świecie 

Już Wam dziś mówiłam, ze na pizze więcej nie spojrzę, a tu każą robić kolejną. Co za okrutny los!



Zainstalowałam wreszcie DDR (stepmania) po 3 latach. Kiedyś skakałam prawie codziennie, a od kad pożyczyłam lata temu mate Yukariemu kompletnie o niej zapomniałam. Przypomniał mi zeszły konwent, który w dużej mierze przeskakałam. Bawi mnie to, ze kiedyś skakałam na prawdę trudne mapki, a dziś... Szkoda słów, choć się nie poddaję! Zamierzam skakać codziennie i potraktuję to również jako swego rodzaju ćwiczenia. Zobaczymy czy przyniesie to jakieś efekty. Szczególnie czuję łydki. Mam nadzieję, ze nie będą napakowane jak u kulturystki ^^"


 Kto z Was ma stepmanie? Skaczecie? Lubicie skakać? Piszcie!





FACEBOOK      ASK.FM      TUMBLR

3 komentarze:

  1. Ja nie skaczę ponieważ nie mam warunków na stepmanie. :c A bardzo mnie to zaciekawiło, wydaje się być fajną zabawą a przy tym można poprawić swoją figurę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Skakanie za trudne, wolę praktykować ultrastara. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham maty <3 maty są wspaniałe.
    Miałam kiedyś stepmanię, ale nie wiem, co się z nią stało.

    OdpowiedzUsuń

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.