wtorek, 3 czerwca 2014

255. Nowi lokatorzy


Kiedy wróciłam po konwencie do domu czekała na mnie miła niespodzianka. Lubie takie zwierzątka i juz wielokrotnie bawiłam się 'robactwem'. Tak, tak, to owady! Straszyki z rodziny patyczaków. Jest to młody samiec i samiczka imieniem Romeo i Julia. Julia właśnie przeszła wylinkę i jest dwa razy większa niż pierwszego dnia (na zdjęciach).



Przywitajcie sie!  
A jakie jest Wasze nastawienie do tego rodzaju zwierząt? Lubicie, boicie się ?

FACEBOOK      ASK.FM      TUMBLR

1 komentarz:

  1. Ani nie jestem fanką, ani się nie boję. xD Jak się komuś podobają to czemu nie. ^^

    OdpowiedzUsuń

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.