czwartek, 17 kwietnia 2014

225. Czy zostałam kociarą?

Nie, mimo wszystko wciąż na pierwszym u mnie miejscu są psiaki i tego będę się trzymać. Ale do rzeczy!
Jutr przyjeżdża do mnie gruba Kicia. I wbrew pozorom 'Kicia' to jej imię. A któż wymyślił to jakże kreatywne imię?
Mój dobry znajomy jedzie na święta do rodziców i nie ma z kim kotki zostawić. Napisał do mnie z pytaniem czy mogłabym się przez ten czas nią zająć. Bardzo bardzo chętnie się zgodziłam. Uwielbiam zwierzaki i gdyby nie ograniczenia związane z pieniędzmi i lokum miałabym ich całkiem sporo (oczywiście też w granicach rozsądku!).


Jutro, kiedy już u mnie będzie postaram się zrobić zdjęcia, bo jak wiecie mam teraz do dyspozycji tylko aparat w tablecie.  Zawsze mogę ukraść mamie na chwilę telefon ^^!

FACEBOOK      ASK.FM      TUMBLR

3 komentarze:

  1. nekoszki są najlepsze *^*

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w opiekowaniu się kociakiem! Czekamy na zdjęcia xD

    OdpowiedzUsuń
  3. z chęcią pomogłabym ci z opieką, jestem straszną kociarą ^^
    czekamy na zdjęcia nekośki :)
    pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.