sobota, 22 lutego 2014

183. Psie spotkanie


Byłam dzisiaj u dziadka z moją królewną. Chcieliśmy poznać ją z nowym psiakiem, dziadka i zobaczyć jak na siebie zareagują. Na szczęście się polubili i nie trzeba było ingerować w poprawę ich relacji. Na spacerze szli obok siebie, jak znajomi od lat, a w domu nie wchodzili sobie w drogę. Pełna integracja nastąpiła w porze obiadu. Oboje ramię w ramię siedzieli wlepiając w nas swój błagalny wzrok. Bo przecież takie głoooodne!

Buzz i Newia


Przy okazji dostałam od babci piżamę z Hello Kitty! To fantastyczny prezent, szczególnie, ze ostatnio strasznie marznę w nocy, a ona ma długie rękawy i spodnie. W dodatku jest bardzo urocza!



Na aktualnie objadam sie na noc ciastkami, które popijam pepsi, przed olejnymi odcinkami 'Naruto'. Jestem coraz bliżej bieżących odcinków!



3 komentarze:

  1. Też mam piżamkę Hello Kitty x3 Mmm pieguski, smaczne kolacje jadasz ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wczoraj wstałam o 3:00 i popędziłam robić kanapki z żółtym serem, szynką i majonezem. Miałam taką ochotę na majonez... W środku nocy. To musi być ciąża XD

      Usuń
    2. hahaha no z takimi zachciankami, to nic innego nie wchodzi w grę xD

      Usuń

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.