piątek, 21 lutego 2014

182. Wish List


Zbliża się wypłata wiec można wreszcie pomyśleć o nowych rzeczach do mieszkania. Nie kupię wszystkiego na raz, ale w tym miesiącu można już o czymś pomyśleć. Tak wiec co znajduje się na mojej liscie:





Wiem, ze wszystko jest w chłodnych kolorach, ale w pokoju dominują już cieple barwy plus kolorowe lampki ożywają atmosferę. Nie ciągnie mnie do minimalizmu, lubię dużo, ciepło, świeczki, światełka, półki, książki, gry, kosmetyki, zdjęcia, ramki. Lubie kiedy wszystko jest na wierzchu ale zarazem poukładane. Kiedy widać, ze ktoś tu jest, ktoś dużo robi i cały czas się uśmiecha. Zapanowała teraz dziwna moda na białe ściany, małą szafeczkę koniecznie w kolorze białym i materac na środku pokoju oczywiście z białą pościelą, a jakby inaczej. I nic więcej. Pustka. Zwariowałabym w takim pokoju. Lubię otaczać się tym co kocham i tym co sprawia, ze jestem szczęśliwa.

2 komentarze:

  1. Wowow, drugi rządek cudny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudna też cena. 40zł za ten większy zestaw, zwłaszcza, ze to wszystko jest z kartonu. Ale jest piękne, funkcjonalne, potrzebne..Jestem gotowa zapłacić te miliony

      Usuń

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.