niedziela, 3 listopada 2013

103. Nowy stary telefon

Kilka dni temu zepsulam moj telefon, nie specjalnie oczywiscie. Ze wzgledu na brak kontaktu ze mna mama postanowila kupic mi jakikolwiek byleby dzwonil. Rano poszlysmy na gielde i polowalysmy na najtansze, ale nie najgorsze telefony. No i mam. Nie jest to cud techniki, wizualnie tez nie powala, ale dzwoni i pisze, a o to w telefonie chodzi.







W moim pokoju rowniez zaszly male zmiany. Pozbylam sie lozka i spie na rozkladanym materacu. To duzo wygodniejsze i praktyczne. Kiedy tylko potrzebuje troche miejsca skladam lozko i mam fotel.




No i na koniec, po prostu ja


6 komentarzy:

  1. Takie telefony ma masa postaci w anime :D
    Ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem na tym samym etapie, jeśli chodzi o telefon ;p *high five*

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo mały pokój (przynajmniej tak wygląda na zdjęciu) to może faktycznie lepiej na materacu ;D
    Masz śliczną grzywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz Yui, strasznie lubię czytać Twoje wpisy :3

    OdpowiedzUsuń

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.