niedziela, 25 sierpnia 2013

52. wyjątkowo bezczynny dzień.

Za oknem jest fantastyczna pogoda, a ja mimo to nie mam co ze sobą zrobić. znowu siedzę przed komputerem, oglądam telewizje opychając się wszystkim co niezdrowe. Powinnam trochę przystopować bo niedługo moja cera będzie wyglądała ja przeorane pole x.x Tak.. To chyba trafne porównanie.

Ostatnio na ebay upatrzyłam sobie typowa japońska szkolną torbę. Zawsze chciałam taką mieć. Jej prostota jest urzekająca.


Wielkim zaskoczeniem było dla mnie kiedy moja mama zaproponowała mi,ze ją kupi! Zazwyczaj sama muszę oszczędzać i zarabiać na własne wydatki, a tu taka miła niespodzianka.

3 komentarze:

  1. Śliczna ta torba ;3
    Prosto z anime ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda? ^^ od kad pierwszy raz oglądnęłam k-on!, a to było milion lat temu zakochałam sie w tej torbie i o niej marzyłam

      Usuń
  2. O rany, też marzę o tej torbie. D: Niestety bida z nyndzą. ;-;

    OdpowiedzUsuń

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.