niedziela, 25 sierpnia 2013

51. maseczki !



Dzisiaj w rossmanie kupiłam kilka maseczek do warzy i jedna do stóp. Działanie jednej z nich już kiedyś testowałam teraz kolej na następne.


Bardzo ważny jest dla mnie skład takich produktów gdyż mają one pomóc mojej cerze, a nie pogorszyć jej stan. W większości wszystko jest w normie. więcej składników aktywnych niż zapychaczy.
W peelingu Lirene na 3 miejscu składu figuruje parafina. O parafinie głośno gdyż tworzy na twarzy film, który jest idealnym środowiskiem dla bakterii beztlenowych, które wywołują trądzik i wypryski. Nie należy sie jej jednak obawiać kiedy kosmetyk nadaje się do zmycia(tak jak owa maseczka).
Czyli! :
-parafina w zmywalnych maseczkachTAK-parafina w kremach do twarzy oraz maseczkach bez zmywania ABSOLUTNIE NIE



Jak widzicie już kilka z nich jest otwarte i wypróbowane. 
Peeling Lirene pięknie, cudownie, najlepiej, fantastycznie pachnie choć nie do końca wirze w peeling w kremie, bez żadnego tarcia. Skórek trzeba sie pozbyć,złuszczyć je, akrem raczej tego nie zapewni.
Perfecta maseczka na twarz szyję i dekolt(odżywcza) ma jak dla mnie zbyt słodki, jednak dość miły zapach migdałów.Ma sprawić by szara i zmęczona skóra twarzy nabrała blasku. I co...? I nabrała. Może nie w dużym stopniu, ale wygląda na zdrową i promienną.
Perfecta koktajlowa maseczka S.O.S na twarz i pod oczy (rozświetlająca) stosowana przeze mnie wcześniej. Jestem z niej bardzo zadowolona. Nakłada sie ją pod makijaż i faktycznie bardzo rozświetla twarz.Producent zapewnia, ze zawiera ona 24karatowe złoto. W składzie znalazłam tylko Colloidal Gold(nano), lecz nie było to zaskoczenie. W końcu co można wymagać od maseczki za 1,50zł prawda ^^?
Rival de loop Klarende maske cokolwiek znaczy ma rozświetlać i swoje zadanie spełnia. Składem nie jestem zachwycona z powodu sporej ilości alkoholu. Na szczęście maseczka jest zmywalna, a ja dobrze nawilżam moja skórę zarówno z zewnątrz jak i od środka ^^


Trochę sie naprodukowałam jak na siebie. No ale to chyba tyle ode mnie. Może wspomnę jeszcze o nich po zastosowaniu, ale to nic pewnego.

dobranoc ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.