poniedziałek, 22 lipca 2013

034. różowo na oku :3





Dzisiaj kolejny tutorial mojego makijażu. Miałam ochotę trochę pobawić sie kolorem wiec będzie róż.


Potrzebujemy:
1. baza pod cienie
2. matowy jasno rózowy cień
3. perłowy jasno różowy cień
4. matowy ciemno różowy cień
5. czarny eyeliner
6. czarny tusz do rzęs
7. zalotka

Na powieke nakładamy bazę pod cienie, a następnie na całą jej powierzchnię nakładamy matowy jasno różowy cień.

 Wzdłuż lini rzęs nakładamy jasno różowy perłowy cień. Starajmy się by był jak najbardziej zbliżony kolorem do poprzedniego cienia.

W zewnętrznym kąciku dolnej powieki nakładamy ciemny różowy cień. 'Kreskę' należy przeciągnąć nieco w górę.
  

Ten sam cień nakładamy w zewnętrznym kąciku oka na górną powiekę.


 Eyelinerem ryzujemy niezbyt grubą linię wzdłuż lini rzes.Zawijamy ją ku górze.

 Tuszujemy rzęsy, podkręcamy je zalotką i gotowe!

Efekt końcowy:



Chciałam też pochwalić się spodenkami, które wreszcie skończyłam przerabiać. Rzadko je zakładałam, ale teraz na pewno będę w nich chodzić :3


Dobranoc !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.