piątek, 12 lipca 2013

027. małe zakupy i wielkie obżarstwo


Hej :3

Jak kazda dziewczyna uwielbiam jeść,ale strasznie martwie sie kilogramami.Dzisiaj mimo diety i obiecanych ćwiczeń pozwoliłam sobie (znowu!!!) na trochę więcej.


Pizza i milk-shake oba domowej roboty. Przyznam, że jem całkiem sporo ale nie byłam w stanie wcisnąć w siebie drugiego kawałka pizzy. Nawet mój chłopak nie potrafił tego zrobić! Dawno się tak nie najadłam.


no a teraz moje dwie nowe zdobycze
 Od dziś to chyba moja ulubiona sukienka.

No i bluzeczka z kokardą pod szyją. Zdjecie robiłam przy sztucznym oświetleniu i niestety bardzo trudno było mi pokazać prawdziwe kolory dlatego trochę bawiłam się filtrami. jutro spróbuje w normalnym ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.