poniedziałek, 8 lipca 2013

026. nowy serial


Witam !

Niebawem na antenie TVN pojawi się serial 'Dzieciaki', w którym dostałam jedna z głównych ról. Serial jest o tańcu, ale pojawiają się inne postacie (jak Franka-ja) które np. malują. Więcej niestety powiedzieć nie mogę, ale zachęcam do oglądania : 3

makijaż na plan, nie wykonany przeze mnie




Poza tym w zasadzie nie mam czasu na nic innego. Zajmuję się prosiakami i Biiru jeśli nie śpie. W niedziele miałam wolną chwilę i stary szlafrok, którego nie używałam więc postanowiłam zrobić trochę gadżetów dla świnek.
 na początek nieco powiększyłam im plac zabaw, mimo ze nada mają wyjście na mieszkanie 24/7


No  oto zestaw kilku poduszeczek i nowego 'dywanu'


'daj jeść'

'oddawaj moją papryke!'
Misaki stwierdził dziś, że nie da sobie robić zdjęć tak wiec macie tylko Shizka


No a teraz idę spać bo jutro o 8 muszę pojawić się na planie i jako tak funkcjonować. Wyciągając wnioski z dzisiaj (na planie 7:30) powinnam kłaść się znacznie wcześniej !


DOBRANOC <3

5 komentarzy:

  1. ja też mam prosiaczka <3
    Śliczne kreski *.*
    assiandoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że przez jakis czas nie bede miała tv :c a wiesz w jakie dni albo o ktorej godz będzie to emitowane? Ciekawa jestem jak im to wyszlo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcie ale stzelam grudzien styczen

      Usuń
  3. Skąd imiona dla zwierzatek? Misaki kojarzy mi sie tylko z junjou romantica ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i wlasnie stamtąd jest. Shizek miał być dziewczynką i mieć imie Shizune jak 'pmocnica' Tsunade z naruto. Ale że ma fujarke miedzy łapkami jest Shizun xD

      Usuń

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.