sobota, 1 czerwca 2013

013.

 Dzień dziecka!

Deszczowy dzień nie popsuł mi na szczęście humoru. Dzień spędzony jak najbardziej dobrze. Dostałam od Irka czekoladę i rybkę :33



Nowa bluzeczka zdobyta w ciucholandzie za dum dum 5zł !

spodenki szyte przeze mnie


 Dzisiejszy make up. Delikatny, ponieważ praktycznie cały dzień przesiedziałam w domi z Biiru.

W przerwie od LoL'a oglądnęliśmy horror 'kolekcjoner'. Nie jest to moze dzieło sztuki, ale z braku laku można obejrzeć. Dawno nie trafiłam na na prawde GENIALNY film. Pozycje godne polecenia ostatniego czasu to 'Sierota' oraz 'Byôsoku 5 senchimêtoru', przy którym się popłakałam ^^"


dzisiejsza pizza.
mniam :3

dzisiejsze pazurki.
 

BB :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.