sobota, 6 kwietnia 2013

004. Małe zakupy

Od rana strasznie boli mnie brzuch, ale mimo to dałam rade iść na małe zakupy. Miały trwac maksymalnie godzinę ponieważ w domu czekał na mnie chłopak, ale nieco za bardzo sie wciągnęłam i z jednej srobiło sie 2,5h ^^".

spineczki claire's

palę więc postanowiłam kupić sobie wreszcie porządną popielniczkę. Trafiłam na to cudo. Kto powiedział, ze palenie nie może być urocze?
Podczas wędrówki po sklepach złapała mnie ochota na coś słodkiego. Mimo mojego wyjątkowo rozbolałego brzucha nie mogłam się oprzeć. Zaskoczyła mnie ich cena, która nie przekroczyła nawet 5zł. Byłam mile zaskoczona. Na odwrocie pudełka są do wypełnienia okienka. Słodycze można wysłać jak normalną paczę pocztową. Niestety efekt popsuła polska naklejka :c. Mimo wszystko pudełeczko nadal wygląda bardzo uroczo.
: 3

 Zaopatrzyłam się również w średniej jakości cienie do powiek. W claire's mają fantastyczne promocje! Kup jedna rzecz (-75%) a drugą weź gratis. Niestety na pudełkach nie ma napisanych odcieni, a bardzo szkoda. Cień niebieski jest mocny, wyrazisty natomiast różowy jest ledwo widoczny, ale takiego efektu spodziewałam się po tej marce. mimo to za taką cenę mogę je zdecydowanie polecić.
W najbliższym czasie postaram sie umieścić jakiś tutorial z ich użyciem. Na na chwilę obecną kładę sie spać. Dobranoc!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.