piątek, 7 kwietnia 2017

Nadszedł czas zmian



Ostatecznych.

Witajcie moi kochani, bardzo dawno sie nie słyszeliśmy. Jestem na etapie kiedy jestem absolutnie pewna, ze do tego bloga nie powrócę. Jest mnóstwo powodów tej decyzji. Postanowiłam porzucic za mną te dobre jak i złe chwilę. Nie satysfakcjonuje mnie juz dzielenie sie moim życiem tak jak robiłam to wcześniej. Prywatność stała sie ważniejsza. Realizuje również moje pasje, moje marzenia. Małymi kroczkami do przodu. Z tego też powodu zapraszam Was na mojego drugiego, nowo powstałego bloga. Tematyka kompletnie inna jednak w tym odnajduje się najlepiej. Psy stały sie całym moim światem. Zmieniły patrzenie na wiele rzeczy i wyciągnęły mnie z wielu poważnych dołków. Sporty kynologiczne stały sie moim hobby, którym chciałabym się dzielić równiez z Wami. Dlatego serdecznie zapraszam na Fighting Dreamers, bloga o dwóch dziewczynach z jednym marzeniem.

NOWY BLOG

>FIGHTING DREAMERS<









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.