piątek, 30 stycznia 2015

321. Małe zakupy


Witajcie najwspanialsi czytelnicy świata <3 !



Aż trudno mi uwierzyć, ze tak dawno nic sobie nie kupiłam. Całe pieniądze wydawałam na pierdoły, a później nie miałam nic zaoszczędzonego. Dziś wpadło mi 40zł i nie przypuszczałam, że kupię sobie za nie cokolwiek, a co dopiero 4 rzeczy! Treggins Terranova 19,90zł oraz bieliznę Accessorize w promocji -70% kolejno za 11,97zł (bez promocji 39,90zł), 7,00zł (34,90zł) oraz 5,00zł (29,90zł). Uwierzylibyście? Bieliznę kupuję tylko tam ponieważ jest prześliczna. Często organizują tego typu promocje, zdarza się też 3 w cenie 2 lub trzecia rzecz gratis. Szaleństwo.





 


Widzę też, ze dużo osób domaga się powrotu tutoriali makijażowych. Wolicie filmy czy zdjęcia 'krok po kroku'? A może oba jednocześnie?
Od razu chciałabym zapytać czy chcecie więcej zdjęć outfits :3 ?

Miłego wieczoru dla wszystkich. Nieście radość! <3


ASK         FACEBOOK        TUMBLR       INSTAGRAM

12 komentarzy:

  1. W sumie obie wersje były by dobre. :) Widzę, że pisanie idzie pełną parą, oby tak dalej. Czekam na nowe notki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bielizna jest prześliczna, aż żałuję że zlikwidowali mi ten sklep. A tutoriale fajnie jakby były takie i takie.
    Ładnie Ci w tych włoskach.
    A, i outfity mogłabyś dodawać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie zobaczyłabym outfity, ponieważ uwielbiam twój styl! W accesorize są śliczne rzeczy, ale niestety rozmiary mają małe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, chyba dziś nie trafiłam ma żadną M już nie mówiąc o L i w górę. Szczęście takie, ze noszę xs.

      Usuń
  4. Cudowne rzeczy kupiłaś, a ceny zniewalajce ;)
    Obserwuje, jeśli spodoba Ci się mój blog zrób to samo ;)
    jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcemy wszystko ^^ I w sumie jestem ciekawa jak rozjaśniasz włosy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kąpiel rozjaśniająca. Dobry rozjaśniacz + łyżka odżywki + łóżka szamponu. Na mokre włosy masować aż sie spieni i zostawić na 30 min.

      Usuń
  6. Więcej zdjęć nie zaszkodzi nigdy. ^ ^ A co do tutorialu to mi to obojętne chociaż wolę w formie filmiku. Urocza bielizna, ja również taką uwielbiam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie bielizna prześliczna. A w tym kolorku Ci pięknie. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne rzeczy kupiłas ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow.! Widać, że udane zakupy i to jeszcze zmieściłaś się w 40zł... Zazdroszczę :)
    Pozdrawiam cieplutko ;x
    ○Mój blog-klik○

    OdpowiedzUsuń

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.