sobota, 27 grudnia 2014

312. Kraków cały w śniegu!

Witajcie kochani, cóż za cudowny biały dzień! 




Yaay! Dziś od samego rana padał śnieg. Troszkę prószyło, ale wszytko zaraz znikało tak jak mój uśmiech. Już całkowicie straciłam nadzieję kiedy przypadkiem zerknęłam za okno, a moim oczom ukazał się całkowicie biały krajobraz. Rozpadało się na dobre i tym sposobem mamy śniegu po kostki i nadal przybywa!














Dzisiejszy dzień spędziłam chyba głównie na jedzeniu. Najpierw u babci, a później u cioci na rynku. Chciałabym tak mieszkać, choć wszyscy skarżą się na wieczny hałas koncertów i festiwali za oknem. Nie ma co się dziwić, w końcu to samo centrum i wszystkie imprezy odbywają sie właśnie tam. Tak jak i impreza Sylwestrowa, na którą scena już zaczęła sie rozkładać:





ASK         FACEBOOK        TUMBLR       INSTAGRAM


6 komentarzy:

  1. Zimy co prawda nie lubię, ale te wszystkie lampki wyglądają niesamowicie *_* Do Krakowa jeżdżę co roku, jednak w lato. Trzeba go będzie odwiedzić kiedyś też w zimę :3

    jakkuri-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zadałam Ci pytanko na asku, ale chyba rzadko tam wchodzisz, więc ponowię je tutaj ;) Kiedyś używałaś klipsu modelującego kształt nosa - widać było jakiekolwiek efekty? Jeśli tak to po jakim czasie i czy taki efekt jest trwały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywam tam średnio raz na tydzień, dwa ;)
      Widać widać. Po ok 2 tygodniach (raz dziennie 20minut) juz pojawił się efekt. Trzeba pamiętać tylko, żeby nosić go odpowiednio (nie zatykając dziurek nosa, a na jego grzbiecie). No i efekt nie jest stały, ta jak mięśnie. Żeby mieć kaloryfer ćwiczysz, ćwiczysz i cieszysz sie przez jakiś czas, jednak wkrótce znowu trzeba będzie trochę potrenować, tylko że mniej. To samo z klipsem. Ponosisz długo- będzie efekt, ale powinno się tez raz na jakiś czas zakładać go w przyszłości.

      Usuń
  3. Świetny post! Tym czasem zapraszam cię na mojego bloga http://my-asialife.blogspot.com
    może wzajemna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie. <3 U mnie również bialutko i bardzo mnie ten widok cieszy. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna choineczka ^^ U mnie pierwszy śnieg spadł dopiero w pierwszy dzień świąt xD Teraz też jest całkiem biało. Mam nadzieję, że tak szybko nie zniknie >.<

    OdpowiedzUsuń

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.