poniedziałek, 5 maja 2014

240. Sama nie wiem...

Dzisiaj rano przyszedł do mnie Yukari (ogromnie zdziwiony, ze zrobiłam mu kawę). Chwile później Radosia i Milena. Nie trzeba było długo czekać by pojawił się i Biiru. Najśmieszniejsze jest to, że nikogo z tej czwórki się nie spodziewałam. Miła niespodzianka ^^.
Dziewczyny niestety musiały jechać do siebie dlatego odprowadziliśmy je na dworzec. Chwila wolnego przed obowiązkami.
Miałam dzisiaj jechać do tvn na próbę odcinka. Jestem trochę zawiedziona swoja rolą, ale nie mam niestety na to wpływu.
wyjątkowo podoba mi się to zdjęcie.
Samotny fotograf

FACEBOOK      ASK.FM      TUMBLR



1 komentarz:

  1. Pewnie słyszałaś to już z milion razy, ale jesteś prześliczna. <3

    OdpowiedzUsuń

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.