niedziela, 27 kwietnia 2014

234. Skrótowo

Wczorajszy dzień w wieeelkim skrócie:
nowe buty
kwesta na rzecz zwierząt
spacer po rynku

 Dzisiejszy dzień zaczęłam dość niecodzienną pobudką przez kierowce autobusu. Zadzwonił do mnie z telefonu Irka informując, ze za 10 minut mogę odebrać telefon na przystanku chwilę od mojego mieszania. Ubrałam się na prawdę szybko i kompletnie zaspana, połowicznie w piżamie pobiegłam na przystanek. Kiedy wróciłam do domu Yukari i Reechii już na mnie czekali, Biiru dotarł chwilę później. Zrobiliśmy bardzo rodzinne śniadanie i spędziliśmy większość dnia wspólnie śmiejąc się jak nie do końca normalni ludzie :)


Zapraszam również do licytacji na allegro przedmiotów już od 1zł!

FACEBOOK      ASK.FM      TUMBLR

1 komentarz:

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.