wtorek, 8 kwietnia 2014

220. Zakupowo!


Każda dziewczyna wie, ze na poprawę humoru dobre są zakupy. Choć dziś nie to sprawiło, ze się uśmiecham to i tak ogromnie sie ciesze, ze weszłam w posiadanie tych cudownych rzeczy!

Przesłodki straps maneki neko. Kiedy tylko otworzyłam paczuszkę i usłyszałam dźwięk dzwoneczka czułam jak po plecach galopuje mi stado tęczowych jednorożców. Czyż nie jest uroczy?

Jak wszyscy wiemy cierpię na wieczny brak butów mimo, ze szafki mi się od nich uginają. Ale przyznaję szczerze, ze miałam tylko dwie pary balerin. Jedne w stanie 'do wyrzucenia', a drugie niekoniecznie do wszystkiego pasują. Tak więc sprawiłam sobie nowe, w dość neutralnym kolorze. Teraz tylko je rozchodzić. Ała :C

 I na ostatnim choć wcale nie najgorszym miejscu ray ban'y, o których myślałam już od dłuższego czasu. W końcu zbliża się lato, słońce już nieźle razi w oczy wiec przyszła pora i na nie.

Powodem mojego szczęścia na pierwszym miejscu jest Biiru. Spędziliśmy razem cały dzień tłukąc się komunikacją miejską przez CAŁY Kraków by odebrać zagubiony telefon. Na miejscu okazało się, ze telefon faktycznie tam był, ale został już odesłany do biura rzeczy znalezionych więc jutro kolejna wycieczka.

Zdrowy obiadek na mieście

Mimo to wciąż trzymam się diety 8h! Jestem z siebie dumna bo odmówiłam przepysznego kurczaka (było jakoś po 20:00). Dwa tygodnie i wracam do normalnego trybu, choć ze zdrowszym jedzeniem. Ostatnio na prawdę przesadzam z jedzeniem, bo nie jem... Ja się opycham.

FACEBOOK      ASK.FM      TUMBLR

2 komentarze:

  1. Maneki neko O.O sŁODKI, TEż niedawno kupiłam maneki neko zawieszkę na komórkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten maneki-neko jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.