piątek, 28 marca 2014

214. Yuuta Odpowiada


Zaskoczyła mnie tak duża liczba pytań w skrzynce! Nie sądziłam, ze macie do mnie aż tyle pytań. Bardzo miło mi, ze chcecie mnie poznawać. Oczywiście zachęcam do wysyłania kolejnych, bardzo chętnie na nie odpowiem!



Czy Twoi rodzice akceptują związek z Irkiem? Dla wielu rodziców chłopak z długimi włosami tunelami tatuażami i kolczykami jest inny i nie zawsze akceptują takie osoby.
Moi rodzice są młodzi i postępowi. Nie zaskoczyło ich, ze zaczęłam spotykać się z Biiru. Mama wcześniej wiedziała mniej więcej jacy chłopcy mogliby mi się podobać i domyślała się, ze nie przyprowadzę do domu dresa czy też pana z solarium. Mama często wygłupia się z Irkiem, zdarza im się razem mi dogryzać. Często z resztą wspomina, że go lubi, pyta o niego i martwi się.  Cieszę się, ze go zaakceptowała ^^.

Kiedy masz urodziny?
1 październik

Jaki jest twój ulubiony kolor?
Brzoskwiniowy. Uwielbiam też różowy i żółty, które razem dają właśnie brzoskwinkę ^^




Kim chciałabyś zostać w przyszłości. Pisałaś, ze coś związanego z reklamą.
Zgadza się. Właściwie po prostu bardzo chciałabym pracować tam gdzie mogę wykazać się kreatywnością i rysować. Zawsze wyobrażałam sobie, ze będę malować obrazy i sprzedawać je. Szkoda tylko, że bym się z tego nie utrzymała ^^"

Jak długo używasz soczewek? Nosisz je codziennie? Skąd kupujesz?
Szczerze mówiąc nie wiem. Myślę, ze zaczęłam używać ich kiedy miałam ok. 13 lat. Kiedyś tak, teraz nie bardzo mam czas rano, kiedy idę do szkoły, ale planuję ustawić budzik te kilka minut wcześniej by i na to znaleźć czas. Bardzo różnie. Optiland mam na miejscu inne, bardziej wyszukane modele kupuję na koreańskich stronach (nie jestem teraz w stanie powiedzieć jak się nazywają)

Ile masz wzrostu i ile ważysz?
156cm i 45kg




Gdzie najchętniej pojechałabyś na wakacje?
Nad morze! Uwielbiam morze i planuje w najbliższym czasie wybrać się do Świnoujścia.

Jak czujesz się bez makijażu? Zawsze zakładasz soczewki, dość specyficznie się malujesz. To zmienia Twój wygląd. Dobrze czujesz się ze sobą?
Cóż, ostatnio dużo lepiej niż kiedyś. Miałam moment gdzie nie byłam w stanie zejść do sklepu na dół bez pełnego make up'u, soczewek i uczesanych włosów. Teraz często siedzę bez makijażu i jest dużo lżejszy niż kiedyś.

Skąd jesteś?
Polska-Kraków

Planujesz ślub z Irkiem? Jesteście taką uroczą parą!
Tak Tak Tak! :3




Ile masz świnek morskich?
Aktualnie dwie. Te zwierzaki nie powinny być samotne, bo są gatunkiem stadnym. Miło im kiedy mają drugiego kolegę do towarzystwa ^^

Jakie jest twoje ulubione jedzenie, a którego nienawidzisz?
Baaardzo ciężkie pytanie! Lubię bardzo dużo rzeczy. Pizza, szarlotka, lody, kebab, makaron z warzywami, sos serowy i czosnkowy, brokuły, myślę, ze mogłabym tak wymieniać do jutra. Nienawidzę rosołu i pomidorowej.



Jakiego kosmetyku używasz najczęściej? Mówię o takich do makijażu i o tych do pielęgnacji ciała.
Do makijażu najczęściej chyba używam eyelinera Wibo waterproof oraz tuszu do rzęs Yves Rocher 'Sexy Pulp' choć uważam, ze cieni używam równie często. Uwielbiam wszelkie pomarańczki, brzoskwinie, beże i pokrewne.
Natomiast moim ulubieńcem do ciała jest balsam Soraya z serii Piękne Ciało 'Funny Peach'.

Co kochasz w Irku?
Odpowiedzią 'wszystko' pewnie się nie zadowolicie? Uwielbiam w nim to, że w pełni mnie akceptuje. Wszystkie moje wady i zalety. Mogę się przy nim wygłupiać w taki sposób jakbym nie mogła przy nikim innym. Nigdy mnie nie krytykuje, nie naśmiewa się. Pociesza mnie kiedy trzeba, ale też naprostuje jak zrobię coś głupiego. Czuję się przy nim wyjątkowa :3

Jakie jest Twoje ulubione ciasto?
Zdecydowanie szarlotka.



Ulubiona część ciała :D?
Plecy. Zdecydowanie i bezkompromisowo.

Często płaczesz? Wyglądasz na bardzo szczęśliwa i wiecznie wesoła dziewczynę. Nie umiem sobie wyobrazić Ciebie płaczącej.
Płaczę w kółko i bez przerwy o wszystko co się da. To jedna z moich wad. Bardzo szybko się rozklejam i daje ponieść emocją.

Jakie są twoje najwyższe obcasy ? Są wygodne?
Najwyższe mają 14,5cm i wbrew pozorów są to najwygodniejsze obcasy jakie kiedykolwiek miałam.

Czemu założyłaś bloga?
Chciałam znaleźć sobie zajęcie, które będzie wymagało ode mnie systematyczności oraz sprawiało dużą frajdę. Na dzień dzisiejszy nie wyobrażam sobie nie pisać tego wszystkiego, nie być tu z Wami. To nie byłabym ja!

Daj jakieś swoje stare zdjecia!
Są porozrzucane w notce :3

W jakich fast-foodach najczęściej jadasz?
Burger King, Da grasso.


To tyle na dziś. Mam nadzieję, ze niebawem moja skrzynka znowu się zapełni. Nie sądziłam, ze tak wielką frajdę sprawiać mi będzie odpowiadanie na to wszystko! Zachęcam więc do wysyłania kolejnych i kolejnych i nowych pytań i mam nadzieję, ze taka notka pojawi się znów wkrótce.

3 komentarze:

  1. Jaka Ty jesteś drobniutka *^* Waaa...
    Jej, przydałyby mi się wygodne obcasy, bo di wszystkiego noszę glany :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No do dużych osób nie należę ^^"
      Buty o których wspomniałam to creepersy na koturnie. jak płaskie buty sie nosi, a mysle ze skoro nosisz glany to do wielu rzeczy też by pasowały bo sa takie 'rockowe'

      Usuń
  2. trafilam na Twojegi bloga przypadkiem ale wielki usmiech zagoscil na mojej twarzy gdy przeczytalam ze chcialabys wybrac sie do Scia na wakacje - moje rodzinne miasto ^^ pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.