poniedziałek, 10 lutego 2014

174. Bez wyobraźni


Właśnie siedzę oglądając Naruto i pałaszując śniadanie. Cały czas po głowie chodzi mi jedna myśl - co dać Irkowi na walentynki?! To już tak niedługo, a ja nie mam żadnego pomysłu.No może mam jeden, ale uważam, ze to wciąż z mało. Co dalibyście swoim drugim połówką na ten dzień? Macie jakieś pomysły, podpowiedzi?
Uwielbiam dawać ludziom prezenty bo uwielbiam chwilę kiedy uśmiechają się na ich widok, niestety nigdy nie mam pomysłu co dać danej osobie.
To takie kłopotliwe :c

5 komentarzy:

  1. Ja dałam misia trzymającego w łapkach serce z napisem 'Kocham Cię" oraz czekoladowe Pocky ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro dobrze wychodzi Ci gotowanie to mozę zrób mu coś co lubi? Albo czekoladki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to było wzięte pod uwagę jako pierwsze xD
      ale chciałabym mu dać coś jeszcze oprócz czegoś co zaraz pochłonie ^^"

      Usuń
  3. Też mam zawsze ten problem z prezentami. Swojemu może bym kupiła zapalniczkę benzynową, albo pasek lub koszulę/koszulkę. ewentualnie ładne perfumy. alternatywą zawsze są talony/bony czy jak kto to nazywa-karteczki(gdzieś kiedys o tym przeczytałam), na których są napisane rzeczy, które się dla niego zrobi do jednokrotnego wykorzystania(np. obejrzenie razem filmu, ugotowanie dla was kolacji, dzień bez czegoś tam co go denerwuje, np bez zakupów, itp... ;>) A ja upiekę po prostu tort w kształcie serca, który ładnie udekoruję. Może, któraś z tych rzeczy Cię zainspiruje. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko co napisałaś było już wykorzystane. Kupony 'na co tylko chcesz' również juz robiłam na rocznice xd. dlatego mam z tym taki problem.

      Usuń

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.