środa, 13 listopada 2013

110. Nowe podopieczne KONKURS


Dzis trafily do mnie swinki Neko gdyz ze wzgledu na ciaze nie jest sie nimi w stanie opiekowac. Prosiaczki najpewniej beda u mnie tymczasowo choc nie wykluczone ze zostana chwile duzej.

Moi chlopcy dostali swira kiedy zobaczyli dziewczyny, ale szybko stracili zainteresowanie kiedy znalezli siano. Gejuchu (o・v・)♡


Tak wiec oto moja swinkowa rodzinka
Wybaczcie ze filmik bokiem, nie mam pojecia czym jest to spowodowane. Na tablecie mam normalnie ._.

Konkurs

Oglaszam konkurs na swinkowe imie dla dziewczynek. Zwycięskie imiona zostana nadane swiniakom, a zwyciezca otrzyma nagrode rzeczowa!
Jest o co walczyc tak wiec czekam na propozycje!
Konkurs trwa do 30 listopada

33 komentarze:

  1. Co powiesz na Ivami ? Albo Reii ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej zainteresowalo mnie Alchemy z twojego loginu xd
      Tym bardziej ze ogladam fma poraz enty z chlopakiem xd

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Jak fajnie być czyjąś inspiracją xD
      Glucio ? Od Glutony ? ; >
      albo MUSTANG ♥

      Usuń
    4. Juz jeden prosiak nazywal sie Roy xddd to sa babsztyle

      Usuń
  2. Boczek. uważam ze boczek jest doskonałym imieniem dla świnki

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Albo Envy ;)

      Usuń
    2. Nie lubie gooooo poza tym to dziewuchy sa

      Usuń
  4. Envy ^_^
    Eri, Makiko, Rei, Yoko, Hori, Mori, :3 Tak, japońskie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nazwij jedną "Nalewka" ;x

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm... Może Mea, Yuki, Łatka, Gummy albo Pastel? Innych pomysłów na razie brak ;33

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. zabawne imie dla świnki bo Ino znaczy knur po jap XD

      Usuń
  8. Damaris, Hoshi, Lilith, Mitsuki, Shery, Kanade, Amarin, Alchemi, Kochi, Rose.

    OdpowiedzUsuń
  9. O! mam propozycje.
    Dla pani z jasną sierścią proponuję imię "Hana". Każdymi znakami oznacza ono "Kwait"
    Natomiast dla pani z sierścią ciemną proponuję "Kasumi" pisanymi jak "Mgła". c:
    Pozdrawiam!
    ~zombieshe c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie KwAIt tylko Kwiat*! przepraszam za literówkę XD

      Usuń
    2. nawet nie zauważyłam ^^"

      Usuń
  10. Olać konkurs, to co jest w nagłówku wygrało moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej, świnki *-*
    Może... Może Haru, Hekate, Ruru (czytane z tym śmiesznym japońskim "lr"), Yamada, Yumi, Suzu, Hotaru...
    świnek zwanym Misakim skradł moje serduszko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja kocham świnki ♥
    Jest mi łatwiej wymyślać imiona dla chłopców (sama posiadam świnkę, ktora ma męskie imie pomimo płci xd )
    Dla pierwszej proponuję Ari albo Miu, a dla drugiej Luna albo Liu ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  13. Przedłużacz i Krawężnik c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym dała świnką imiona: Doi i Koki.
    Imiona słodkie jak świnki. ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym dała świnką na imię Doi i Koki. :3

    OdpowiedzUsuń

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.