piątek, 18 października 2013

97. Zaległa relacja z kina

Polski plakat.

Jak obiecałam tak zrobię i zdam raport z wypadu do kina.

Wybraliśmy się na film 'Naznaczony 2'. Szliśmy tam w przekonaniu, ze się pośmiejemy, gdyż pierwsza część nie była najlepsza. No i tak też było, bo nie wiem czemu wpletli w horror kilka scen komediowych i to dosłownie. Siedziałam w  fotelu z popcornem w buzi i z wielkim zastanowieniem na twarzy. W końcu mamy się bać, a nie śmiać, czyż nie ?
Musze jednak przyznać, ze ta część była znacznie lepsza od poprzedniej. Kilka razy nawet się przestraszyłam, a raz udało mi się krzyknąć z przerażenia, w przeciwieństwie do reszty osób na sali. Kiedy byliśmy na 'Obecności' całkiem sporo osób krzyczało, w środę byłam tylko ja, sama.
Jeśli ktoś ma chwilę wolnego czasu i trochę gotówki, a nie wie co z tym zrobić to mogę śmiało film polecić. Nie jest to arcydzieło, ale przyjemnie się ogląda. Na pewno fajnie czasem wyjść z domu i obejrzeć fajny film, zachęcam :3

1 komentarz:

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.