poniedziałek, 23 września 2013

72. Wróciłam z Berlina!

Hej!!

Nareszcie jestem w domu, w Krakowie. Dziś nie będę wiele pisać z racji na późną godzinę, ale jutro a pewno nadrobię wszelkie zaległości. Co by nudno nie było wrzucę parę zdjęć z ostatniego tygodnia.


Europejska szkoła w Berlinie.
Bardzo zaskoczyło mnie to jak wiele narodowości można tam spotkać  W tym na prawdę wielu polaków, lub chociaż osoby z polskimi korzeniami.



Czapka Szczypiora :3

Mimo, że wyglądają na smaczne, wcale takie nie były :c


 Tęsknota już daje mi się we znak. Nie sądziłam, że poznam tak fantastycznych ludzi. Zabawne jak bardzo można przywiązać sie do kogoś w zaledwie tydzień. Jedynym pocieszeniem jest facebook oraz możliwość ponownego spotkania za 9 miesięcy.

Na chwilę obecną ciesze się jednak, ze już jestem w domu, obok ukochanego, bo to za nim tęskniłam najbardziej <3.

1 komentarz:

  1. Jej, zawsze ciężko mi jest rozstać się z ludźmi, których gdzieś poznałam :C

    OdpowiedzUsuń

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.