wtorek, 10 września 2013

69. Pierwsza tura- ebay


Ostatnio zamówiłam sporo rzeczy na ebay. Dziś przyszło kilka z nich. Mam nadzieje, ze na dniach przyjdzie choć jeszcze kilka ^^.


 Na początek pędzle do makijażu. Wiem, ze takich rzeczy nie powinno zamawiać się przez internet, szczególnie kiedy nie mamy pewności co do jakości. Muszę jednak przyznać, ze jestem mega mile zaskoczona! Są bardzo miękkie, takie jak być powinny i dobrze rozprowadzają cienie/podkłady'/pudry/róże(tak, już testowałam ^^)
 Na dodatek wszystkie zakończone są różowym włosiem. Są mega urocze, zobaczy ile przetrwają.
Gratisy do pędzli:
eyeliner z baardzo cienkim pędzelkiem
szminka w kompletnie nie przydatnym mi kolorze.
 Na jej 'dnie' znajduje sie pojemnik z błyszczykiem lecz nie mam za bardzo pomysłu jak go stamtąd wydobyć. Przeszkadzają mi paznokcie :c
 Cień, który jak widać rozsypał sie w podroży mimo oznaczenia na pakowaniu 'ostrożnie'. Az strach pomyśleć co by było gdybym zamówiła coś szklanego.



 Sztuczne rzęsy, które miały przyjść (a przynajmniej na to liczyłam) w tym samym czasie co klej, ale najwidoczniej muszę na niego jeszcze poczekać. 

cienie do konturowania twarzy

 No i buciki. Wysokiej jakości za taką cenę się nie spodziewałam tak wiec nie rozczarowało mnie kiedy po założeniu(trochę się siłowałam) poszedł jeden ze szwów. Ale nie rzuca się to w oczy i na szczęście nie powoduje poważnego uszkodzenia. Boli mnie jednak to, ze są odrobinę z małe, ale spróbuje je jakoś rozchodzić. W razie czego znajdę na nich nabywce, bądź wykorzystam w innym celu.


Na dziś tyle zakupów. Czekam na kolejne paczki z kosmetykami ubraniami pierdołami etc etc

Dobranoc!

7 komentarzy:

  1. Czy możesz podać link do aukcji z pędzlami? Jakiś czas temu zamawiałam na allegro pędzle, które były naprawdę dobrej jakości w przystępnej cenie, niestety teraz połowę pędzli zgubiłam. Szukam więc własnie zestawu pędzli, by uzupełnić nieco moją kolekcję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie mam nigdzie zapisanej tej aukcji, ale myślę, ze po wpisaniu na ebayu na pewno gdzieś je znajdziesz.

      Usuń
    2. http://www.ebay.com/itm/Vintage-Women-Ladies-Sandals-High-Heel-Platform-short-boots-2-Color-Fashion-E456-/271265249511?pt=US_Women_s_Shoes&var=&hash=item3f28ab38e7

      Usuń
  2. błagam, daj namiary na te buciki!! są przepiękne. Na prawdę zauroczyły mnie *u* W polsce takich nie dostanę na pewno, a jeszcze kiedy piszesz że są wygodne i wgl to masakra! Tylko proszę napisz jaki rozmiar masz nogi a jaki rozmiar butów zamówiłaś, w razie czego żebym wiedziała o ile rozmiarów większe wziąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.ebay.com/itm/Vintage-Women-Ladies-Sandals-High-Heel-Platform-short-boots-2-Color-Fashion-E456-/271265249511?pt=US_Women_s_Shoes&var=&hash=item3f28ab38e7

      Usuń
  3. Mam pytanko odnośnie bucików. Jaki to rozmiar, ile razy były założone i za ile byś sprzedała? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sprzedane, ale zapraszam do sklepu moze cos innego sie spodoba : 3

      Usuń

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.