wtorek, 3 września 2013

62. Nominacja

Dostałam nominacje od http://tengoku-no-tegami.blogspot.com/






1. Gdyby wypadła szansa coś radykalnie zmienić w życiu, co by to było? - przeprowadzka


2. Lubisz siebie? - lubie


3. Jakiej muzyki słuchasz?- wszystkiego co wpadnie mi w ucho


4. Co odczuwasz, gdy widzisz czyjś ból? - ból x.x


5. Ulubiona pora roku. - zima


6. Ile masz lat?- 17


7. Co Ci daje pisanie bloga? - mam gdzie się wgadać i pochwalić butami xD


8. Uważasz, że jesteś artystyczną osobą?- yep


9. Jaki masz talent? - świetnie rysuję


10. Lubisz czytać?- kocham


11. Czy tolerujesz pijaństwo?- tak






nie będę nikogo nominować, mam w tym momencie za mało czasu, przepraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.