poniedziałek, 2 września 2013

59. Już dziś.. Szkoła!

Hej!

szkoda,ze szkoła nie może być tak fajna jak w anime ^^"

Dziś do szkoły. Nie bardzo cieszy mnie ten fakt, ale cóż poradzić. Bardziej obowiązek niż przyjemność. W zasadzie to nie lubię szkoły od zeszłego roku. Pierwsza klasa technikum, wydawało się ok. Pierwsze miesiące minęły całkowicie dobrze, aż BUM. Wszystko legło. Może i to po części moje wina bo jestem jaka jestem, mówię co mówię. Ludzie z klasy delikatnie mówiąc znielubili mnie. Nie będę tu zanudzać moimi życiowymi historiami. Po prostu od tamtej pory szkoła jest dla mnie jak najbardziej 'fuj', 'bee' i 'nie chce'.

 W tym roku powtarzam klasę. Nie dlatego, że nie zdałam. Po prostu wolałam zacząć wszystko od początku z nowymi ludźmi. Nie pamiętając co działo się przed wakacjami. Wiem, których błędów nie popełniać i wiem,ze powinnam trzymać się trochę bardziej na dystans. Może znajdę choć jedną osobę, z którą będę mogła porozmawiać.

Przepraszam, że tak przynudzam i bełkocze bez sensu, ale ten dzień jest dla mnie wyjątkowo stresujący. Na prawdę niewiele osób est w stanie postawić się w mojej sytuacji kiedy to jeszcze sama, głupia, siebie dobijam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.