piątek, 23 sierpnia 2013

49. małe sprzątanie


Hej!

To zdecydowani było mi potrzebne. Miałam wokół siebie zbyt duży bałagan (nawet jak dla mnie) i kompletnie nie mogłam się w tym wszystkim odnaleźć. Teraz mogę spokojnie usiąść pomyśleć posłuchać muzyki i porysować.

Szkoda, że Irek w pracy. Mam wielką ochotę oglądnąć z nim jakieś anime.

podziwiajcie jak czysto ^^

Zabawne, ze tak rzadko pisałam o Lenie Kagamine, który jest moją ulubioną fikcyjną postacią. Z resztą.. Widzicie chyba jak bardzo go lubię ^^".


I to czego właśnie słucham.
<3

5 komentarzy:

  1. Fajne masz miejsce pracy :) powstawiasz kiedyś na bloga twoje rysunki? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie małe mam to miejsce pracy v.v półka ze skanerem jest dorobiona, samo biurko jest maleńkie. cóż, kiedyś na pewno. jak na razie możecie zobaczyć tylko moje chibi xd

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie mi się podoba twoje biurko :D
    w ogóle to miejsce, te rzeczy które tam są i w ogóle.
    mega!
    Pozdrawiam,
    ~prince_sorrow

    http://prince-of-sorrow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz mi oddać swoj pokój tu jest tyle Len'a że aż dla mnie za dużo.♥

    OdpowiedzUsuń

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.