piątek, 28 czerwca 2013

023. makijaż oczu


Hej!

Ostatnio nic się u mnie nie dzieje z racji na pogodę bo sedze cały czas w domu. Wpadłam zatem na pomysł zrobienia kolejnego tutorialu mojego dzisiejszego makijażu. Mam nadzieję, że się wam spodoba

Potrzebne będą:
1. rozświetlacz
2. perłowy cień do powiek
3. złota kredka/cień do powiek
4. brązowy cień do powiek/kredka
5. czarny eyeliner
6. czarna kredka do oczu
7. czarny tusz do rzęs

Zaczynajmy !


 1. Pod okiem i tuż nad (wewnętrzny kącik) nakładamy rozświetlacz by pozbyć się cieni oraz optycznie powiększyć oko.

2. Na górną powiekę nakładamy perłowy ceń
 

 3. Tuż pod linią wdną oka nakładamy złoty cień/kredkę

 4. W zewnętrznym kąciku oka ryzujemy brązowym cieniem/kredka niewielki trójkąt

 5. Ten sam ceń/kredkę nakładamy na górą powiekę. Linia nie może być zbyt gruba.

6. Eyelinerem robimy cienką linie schodzącą nieco w dół.


 7. Czarną kredką wypełniamy niezarysowane miejsca między rzęsami

 8. Tuszujemy całe górne rzęsy. Dolne tylko w 1/3
 Makijaż gotowy !
 A oto efekt końcowy:



1 komentarz:

  1. Fajne fajne :P U nas na blogu też niedługo pojawią się make-upy więc dołączam i zapraszam ;)
    http://komawoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.