niedziela, 16 czerwca 2013

019.

 Hej!

W zasadzie nie mam o czym pisać, bo nic szczególnego się nie działo. Liczę na to,że jutrzejszy dzień będzie nieco bardziej produktywny. Chciałabym się gdzieś przejść. Jest wspaniała a ja nie wychdze bo.. W zasadzie nie wiem czemu. Siedzimy z Biiru w domu przed komputerem i w zasadzie to na tyle.

Jutro do ortopedy z moim biodrem. Zabawne, z powinnam iść do neurologa i każdy lekarz to powtarza a skierowanie wypisne jest właśnie na ortopedie..

moje włosy, wypada czasem zdjąć peruke

mniam <3


A tu moi mali mordercy. Odkrawałam ogonki od truskawek(zdjęcie wyżej) i dałam je chłopcom. Jak widać cali się nimi ubrudzili. wyglądają jakby kogoś zamordowały i zjadły O.O

truskawki joghurt banan wirki czekoladowe i czekolada (gorzka)



I to dziś na tyle Pa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

★ Dziękuję za wszystkie komentarze, to właśnie one motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem!
♡ Nie zostawiaj w nich linku, doskonale wiem jak trafić na Twojego bloga.